Träning och kostschema

Sådär! Äntligen har jag lyckats starta igång med träningen igen efter ett tags uppehåll! Lite stolt över mig själv faktiskt. Jag har den här veckan hunnit med att gå till gymmet tre gånger. Där har jag kört styrka och cardio (gått på bandet). Träningen kombinerar jag med en kost som ser ut ungefär som följande varje dag:
 
Frukost: 2 st Thermo Diet fettförbränningstabletter. Havregrynsgröt med lättmjölk.
En proteindrink som blandas ut med vatten.
 
Lunch: 1 portion MRP Diet måltidsersättning som blandas ut med vatten.
 
Middag: Vanligtvis kyckling och lite ris eller pasta och grönsaker.
 
Efter träning: En proteindrink med vatten och någon form av kolhydrater, tex Diet MRP måltidsersättning.
 

Kommentarer
Postat av: VS - Anna

Duktig du är!

Kram

2012-07-31 @ 22:54:58
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/
Postat av: VS - Anna

Duktig du är!

Kram

2012-07-31 @ 22:55:13
URL: http://vittellersvart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0